Proces obsługi reklamacji to ważny element dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Jeżeli masz problem z zakupionym sprzętem, napisz do nas.
Nasz dział przyjmie zgłoszenie, wygeneruje numer RMA oraz znajdzie odpowiednie rozwiązanie. W przypadku zakupu dysków HDD/SSD oraz pamięci RAM, staramy się dokonywać wymiany natychmiastowej, tak aby klient był zadowolony. W przypadku jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu z nami.
Przedstawimy szereg działań, które należy podjąć w pierwszej kolejności, aby prawidłowo zweryfikować problem dla danej grupy towarowej. Naszym celem jest ograniczenie strat klienta.
1. Co nas cechuje:
– możliwość wymiany pamięci RAM na kompatybilny moduł,
– wymiana za pomocą kuriera GLS Exchange (kurier doręcza i odbiera jednocześnie towar),
– organizujemy odbiór towaru od klienta,
– bezproblemowy zwrot,
– oferujemy wsparcie techniczne,
– szybkie zwroty IAI Inpost,
– szybka odpowiedź i gwarancja jakości obsługi,
– klient dla nas jest najważniejszy, zawsze staramy się dojść do porozumienia i znajdujemy odpowiednie rozwiązanie.
2. Reklamacji / zwrotu możesz dokonać u nas na kilka sposobów:
– wypełnienie formularza RMA dostępnego na naszej stronie,
– przez panel klienta,
– przez portal Allegro,
– kontakt mailowy/telefoniczny.
FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania
1. Gdzie mogę zwrócić uszkodzony towar?
Towar prosimy odesłać na nasz adres wraz z numerem zwrotu na paczce lub opisem usterki / powodu zwrotu.
ESUS IT RMA
Somosierry 30A
71-181 Szczecin, Polska
+48 692 444 384
2. Jak mogę skontaktować się z działem pomocy?
Zachęcamy do kontaktu mailowego rma@esus-it.com, bądź telefonicznego +48 692 444 384.
3. Co należy wysłać i w jaki sposób produkt powinien być zapakowany?
Odpowiednio zapakuj towar:
1. W oryginalne opakowanie jeżeli takie posiadasz.
2. Towar zabezpiecz bardzo dużą ilości folii bąbelkowej.
3. Towar umieść w kartonie z dodatkowym zabezpieczeniem.
4. Dołącz korespondencję mailową lub numer RMA do paczki RMA XX/XX/2022
