Home Inne Jak wygląda proces obsługi reklamacji (RMA) w ESUS IT?

Jak wygląda proces obsługi reklamacji (RMA) w ESUS IT?

przez admin

Proces obsługi reklamacji to ważny element dla budowania pozytywnych relacji z klientem w przyszłości. Jeżeli masz problem z zakupionym sprzętem, napisz do nas.

Nasz dział przyjmie zgłoszenie, wygeneruje numer RMA oraz znajdzie odpowiednie rozwiązanie. W przypadku zakupu dysków HDD/SSD oraz pamięci RAM, staramy się dokonywać wymiany natychmiastowej, tak aby klient był zadowolony. W przypadku jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu z nami.

Przedstawimy szereg działań, które należy podjąć w pierwszej kolejności, aby prawidłowo zweryfikować problem dla danej grupy towarowej. Naszym celem jest ograniczenie strat klienta.

1. Co nas cechuje:

– możliwość wymiany pamięci RAM na kompatybilny moduł,

– wymiana za pomocą kuriera GLS Exchange (kurier doręcza i odbiera jednocześnie towar),

– organizujemy odbiór towaru od klienta,

– bezproblemowy zwrot,

– oferujemy wsparcie techniczne,

– szybkie zwroty IAI Inpost,

– szybka odpowiedź i gwarancja jakości obsługi,

– klient dla nas jest najważniejszy, zawsze staramy się dojść do porozumienia i znajdujemy odpowiednie rozwiązanie.

2. Reklamacji / zwrotu możesz dokonać u nas na kilka sposobów:

– wypełnienie formularza RMA dostępnego na naszej stronie,

– przez panel klienta,

– przez portal Allegro,

– kontakt mailowy/telefoniczny.

FAQ – czyli najczęściej zadawane pytania

1. Gdzie mogę zwrócić uszkodzony towar?

Towar prosimy odesłać na nasz adres wraz z numerem zwrotu na paczce lub opisem usterki / powodu zwrotu.

ESUS IT RMA

Somosierry 30A

71-181 Szczecin, Polska

+48 692 444 384

2. Jak mogę skontaktować się z działem pomocy?

Zachęcamy do kontaktu mailowego rma@esus-it.com, bądź telefonicznego +48 692 444 384.

3. Co należy wysłać i w jaki sposób produkt powinien być zapakowany?

Odpowiednio zapakuj towar:

1.   W oryginalne opakowanie jeżeli takie posiadasz.

2.   Towar zabezpiecz bardzo dużą ilości folii bąbelkowej.

3.  Towar umieść w kartonie z dodatkowym zabezpieczeniem.

4.  Dołącz korespondencję mailową lub numer RMA do paczki RMA XX/XX/2022

5. Jak mogę sprawdzić status mojego zgłoszenia dotyczącego zwrotu?

Zachęcamy do kontaktu mailowego, wystarczy, że podasz numer RMA lub numer zamówienia, a nasz dział przedstawi aktualny status.

6. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny.

Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie stosownego oświadczenia, w terminie 14 dni.

7. W jaki sposób otrzymam zwrot pieniędzy?

Zazwyczaj pieniądze są zwracane przy użyciu tej samej płatności. Czasami płatności zwracane są w tradycyjny sposób na konto.

8. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

Pieniądze są zwracane zazwyczaj w ciągu kilku dni, formalnie zwrot odbywa się do 14 dni roboczych.

9. Otrzymałem wadliwy / uszkodzony produkt.

Sytuacje te zdarzają się bardzo rzadko, ale jeżeli zauważysz, że paczka jest uszkodzona i zawiera jakieś niepokojące uszkodzenia, koniecznie sporządź protokół przy kurierze, zrób zdjęcia i prześlij je do nas, następnie podejmiemy odpowiednie działania.

10. Otrzymałem / am niekompletny produkt.

Jeżeli otrzymałeś niekompletny towar, to prosimy o zgłoszenie do naszego działu reklamacji rma@esus-it.com, zweryfikujemy sprawę i przejdziemy do właściwych działań.

11. Jak mogę anulować zamówienie?

Anulować zamówienie można w przypadku, gdy towar nie został jeszcze wysłany, prosimy o poinformowanie nas o anulacji na adres sales@esus-it.com

Potrzebujesz dowiedzieć się więcej? Na wszystkie pytania odpowie nasz ekspert w dziedzinie RMA – Ł.Najnigier lnajnigier@esus-it.com

Inne artykuły, które mogą Ci się spodobać